ZAPYTANIE OFERTOWE
Zaproszenie do składnia ofert.
Zarząd Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Przyjaźń” w Bytomiu ogłasza konkurs ofert na wykonanie inwestycji pod nazwą „ Utwardzenie oraz wyłożenie części alejki ogrodowej (wjazdowej) płytami ażurowymi”.
Przedmiotem i celem planowanego zadania jest modernizacja i odnowa drogi ogrodowej na długości 42m i szerokości 5m tj. powierzchni 210m².
Alejka ta znajduje się na głównym wjeździe do ogrodu od strony ul. Siemianowickiej 107.
Zamawiający zaleca wykonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
Termin wykonania prac do końca lipca 2024r.
Termin płatności do 30 dni po wykonaniu prac.
Zakres prac:
- Zabezpieczenie terenu.
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości alejki.
- Podbudowa z kruszywa naturalnego.
- Wyłożenie całej powierzchni płytami ażurowymi.
- Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi.
Warunki przystąpienia do konkursu:
- Oferowana cena winna zawierać wszystkie składniki cenotwórcze.
- Wykonawca we własnym zakresie sam określa zakres ( ilość) koniecznych prac.
- Wykonawca przedstawia wraz z ofertą szczegółowy kosztorys ofertowy na bazie KNR i opisy technologii wykonania robót.
- Wykonawca wypełnia formularz ofertowo cenowy (załącznik nr.1).
Ocena ofert w przetargu dokonana będzie w oparciu o następujące kryteria :
– cena
– wiarygodność techn – ekon.
– okres gwarancji i rękojmi
– termin wykonania prac.
Możliwości dostarczenia ofert:
– na adres mailowy ogrodyprzyjaźń@gmail. com
– skrytka pocztowa nr93 w UP Bytom 2 przy ul. Karola Miarki 2
– dostarczyć osobiście do biura zarządu ROD „Przyjaźń” w godzinach urzędowania.
Termin składania ofert do 30.05.2024r.
Rozpatrzenie ofert oraz wybranie wykonawcy prac nastąpi w dniu 04.06.2024r przy udziale trzy osobowej komisji. Zmiana terminu z przyczyn niezależnych.
O rozstrzygnięciu konkursu wykonawcy zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.
Załącznik do oferty:
Zał. nr.1 – Formularz ofertowo cenowy.